dimecres, 3 d’octubre del 2007

un dia plujós

La història comença una nit plujosa... ...un individu sol a casa... ...veient un estúpida pel·lícula a la televisió i de sobte un impressionant llampec que travessa la sala i concedeix unes vacances anticipades als ploms.

Enmig de la foscor després d’ ensopegar amb tot el mobiliari, arribo a la caixa de ploms i comprovo que no ha petat la instal·lació ja que els llums es tornen a encendre de cop, el problema deu ser una simple pujada de tensió.

Però després d’un minut .... ...tornen a saltar. Em recordo de la mare del llampec i torno a provar de pujar els ploms... ...res... ...en veure que la cosa no funciona començo a especular:

1- algú que ha comprat una pinça i l’utilitza per deixar sense llum tot

el poble....

2- un lladre vol robar-me els 100 euros que tinc estalviats i està

provocant el tall per entrar sigil·losament...

3- el veí se’n ha sortit i ha creat una porta estel·lar amb petit i

necessita molta energia...

4- les maquines han començat a atacar i ens estan tallant els

subministres elèctrics esperant que es provoqui un caos per

aniquilar-nos a tots...

5- o potser resulta que ens estan envaint els marcians....

Davant de tantes possibilitats em poso a córrer cap a la meva habitació a buscar corrents la meva superarma secreta : un tros de fusta circular de mig metre i d’un diàmetre d’uns 5cm, em poso la meva superhipermegacinta al cap i agafo la llanterna:

- jajajaja, que vinguin els marcians que ja estic apunt !!!

Observo el carrer i veig que hi ha llum... ...immediatament cauen totes les teories a terra i em torno a preguntar perquè si soc l’ escollit per salvar el món no tinc energia elèctrica!!!

De sobte un terrabastall enorme procedent del sostre de la casa em retorna a la terra .... ...un soroll horrible...

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'he quedat amb les ganes de saber que passa...

Rel Tora Ki

(tu ja saps qui)