dilluns, 15 d’octubre del 2007

Mort a classe

Avui només comentar l'atac que he tingut amb el profe ... pfff mare meva

aixo que després d'explicar la teoria ens diu :

- I ara com el que he fet jo abans feu aquest- i mentrestant ho diu es posa a fer una volta per la classe.

S'atura darrere meu i es posa a mira-me i ma diu:

- Si home es molt fàcil només has d'aplicar això.

I jo :

- mmmmm.... psi ....mmm però ....mmmmm- intentant fer-ho amb ell enganxat darrere meu, la sensació era la mateixa que es pot sentir quan tens un llop famolenc al darrere del clatell i et sembla que fins i tot pot baixar la baba per tot el coll...

- però fes-ho home que es molt facil- i jo faig una cosa i diu - no home no !!! així no!! tu tens un gran problema d'abstracció!!!!

i jo alli agafat a la meva llibreta pensant que aquella seria la fi de la meva vida ... que el profe se'm menjaria amb patates per dinar i diu:

-buenu pobret he estat tota l'estona a sobre i per aixo potser no ta sortit pero..-i ha continuat la classe.


quin dia .... avui no era en miki era el boy in black (segons lo profe xD)



mk




ps: les faltes que hi hagi són degudes al poc temps disponible degut al treball de CIA

ps2: no, no soc un agent nordamerica ...xD la CIA és una assignatura del Q0